Monday, November 14, 2011

kalau aku seorang wiFe( nampak F kan ? bukan V ) ^^

last week , aku jumpe lagu kat youtube .

sumpah lagu ni sangat best !

sekarang ni kat rumah , aku selalu cerite pasal kahwin dengan mak aku, dengan adik aku.dengan abah tak ,sebab aku segan .HAHA~
mak aku selalu sangka yang aku bercinta.padahal kalau hanphone aku boleh bercakap, mesti die akan cakap yang die terasa dengan aku .sepanjang cuti ni , phone aku tu cume ade kat tangan time subuh and time mak aku kol aje. kalau member aku mesej pun , aku tengok pada kepentingan.tapi kalau pasal KKKOrea , hehe lain cerite beb. tapi baru-baru ni aku demam , so  miss sayed , sorry taw ~ bukan niat hamba tidak mahu membalas .haha
back to story .

If I have a boy friend, there'll be so many things I want to do. 

I've dreamt I have a boy friend like that. 

The first, kissing him in the street. 

The second, catching the early train for Chooncheon with him. 

The third, going on a picnic with him. 

The fourth, the piggy back ride. 

The fifth, couple-ring is basic to our love. 

boo boo boo 

It'll be really sweet. 

The thought of it makes my heart flutter. 

I'll try to do every one a day with you. 

I'm so happy to be with you. 

I'm so happy we both are together. 

You're a real treasure to me. 

Baby baby baby baby baby boo~ 

(Rain) 

If I have a girl friend, there'll be so many things I also want to do. 

I've always envied another's girl friend. 

The sixth, I'll go to late night movies with you. 

The seventh, I'll go to amusement parks with you. 

The eighth, I'll hold a surprise event for you. 

boo boo boo I'll be really happy because of you. 

The thought of it makes my heart flutter. 

I'll try to do every one a day with you. 

I'm so happy to be with you. 

I'm so happy we both are together. 

You're a real treasure to me. 

Baby baby baby baby baby boo~ 

I've been alone on my birthday. 

I've had nothing do on the weekend. 

But I'm eagerly looking forward to such named days. 

I'm so happy to be with you. (G.Na + Rain) 

I'm so happy we both are together.(G.Na + Rain) 

Wherever we are (G.Na), or whatever we do (Rain), 

(Rain) Everyday what I really try to do with you, is to tell you, 


G.Na+Rain (feat.) 

"I love you." 

What I really want to hear from you, is such a word, "I love you" 

Thank you for coming to me. 

I'm so happy to be with you. 

You are my only love. 

Baby baby baby baby baby boo~ 

Baby baby baby baby baby boo~



(nampak nama g'na dengan bi kan ? tu lagu diorang kot .yoseop ngan gayoon maybe nyanyi semule je kot.haha , tapi version diorang lagi best )

ahhh , hilang idea .! demm !

ohh ,macam yang mak aku taw , anak dara die ni demand tinggi .and lebih tepat , aku sangat memilih .bukan nak ensem ke , kaya ke , tapi bagi aku untuk mencari pasangan kahwin bukan macam cari baju jualan murah. rambang aje mata .amik amik aje .kan ? kan ? kan ?
before masuk KMPk , aku tak penah tahu pon yang kapel ni HARAM sebenarnye .aku ingat kapel boleh kalau  niat nak kahwin .tapi sebenarnya tak boleh .( boleh , tapi bukan macam yang diamalkan zaman sakarang kott . . entah lah , aku pon tak pasti sebenarnya. tapi aku harap yang aku tak kan kapel sampai hari akad nikah aku tiba. AMIN :D )
heyhey my MR !



kalau aku dah kahwin , dah bergelar ister orang , , , :D aku akan   . . . . 

1.aku akan cium tangan husband aku tiap-tiap pagi lepas Solat SUbuh .AMIK berkat ! hehe , dan die mesti balas balik dengan ciuman kat dahi aku ni.heyheyhey , romantik tak ? #berangan jap.amik mood ~

2.aku akan ikatkan tie die tiap-tiap pagi.bile die dah siap mandi tu kan , keluar bilik air aje , hah , pakaian die sume dah ade atas katil tinggal nak pakai aje ^^

3.aku nak lambai die daripada depan rumah sampai die hilang daripada pandangan aku.then , baru aku masuk rumah , nak jemur kain , lap rumah , dan sebagainye ~ (mm , dah kahwin ,aku tak mau kerja .aku nak jadi surirumah aje .)^^

4.aku akan pastikan yang husband aku akan kiss forehead aku tetiap pagi before die masuk kereta. itu WAJIB !

5.aku nak travelling dengan husband aku tempat-tempat yang aku teringin sangat nak pergi.itu sangat WAJIB.

6.cakap pasal kahwin ni , aku nak sangat pergi UMRAH.nak sangat !( dulu maklong aku pernah offer taw , tapi die pergi bulan enam tahun ni.aku masuk matrik time tuh. tak de rezeki . )

7.aku nak husband aku taw yang aku memang suke gile kat SUPER JUNIOR.so jangan jeles dengan 13 orang guys ni.mereka ni semua abang-abang aku aje .(heyheyhey annoy ! ) 

8.aku nak main kejar-kejar dengan MR aku kat tepi pantai.wheeehaa, then naik basikal yang due org boleh naik tu.kat tepi pantai.seronok ! #berangan ^^

9.aku akan pastikan semua KAWAN/KENALAN PEREMPUAN MR aku kenal aku sebagai wife . hanya aku sorang , NO OTHER !

10. aku nak tengok movie romantik-romantik dengan husband aku.sampai pagi pun boleh ,haha.time tuh , mesti aku nak usik MR aku puas-puas.biar sampai die malu**(aku bukan romantik person , so harap MR aku mampu buat aku lagi malu ^^ )

11.suami aku mesti pandai nyanyi .tak sedap tak pe , yang penting , die suke menyanyi macam aku,tapi kan orang cakap , suami isteri ni mesti pro and contra.Aku suke nyanyi , die mesti tak suke nyanyi.dan , die mesti pandai buat lawak , sebab aku tak pandai berlawak.

---------> banyak lagi sebenarnye.tapi aku segan pulak .haha <------------

tapi member aku tahu aku nak kahwin dengan orang yang macam mana.siap buat wishlist lagi.addooi , berangan aje aku ni.kalau TUHAN jadikan kenyataan , biar ahh yang ala-ala muke LEE DONG HAE , haha , ensem ! ^^ 
ala-ala KIM JONGHYUN pun boleeee^^



demand kan aku ? kan ? kan ? kan ?
tapi syarat pertama aku belum direveal kan lagi .hahahaha~


( aku tak taw nape belog aku jadi kacau macam ni .ahh , malas nak edit ! )
byeeeeeeee:D

4 comments:

miss sayed said...

aku rase pic no 2 tu xbleh bla dowh...hahaha!

miss sayed said...

and...and..and...
aku benccccciii kau buat pic tu macam hak milik kau sorang!

cik mira said...

pic mane ni ? pic mane ? hahaha

miss sayed said...

main2 ngan aku deh??!