Saturday, November 26, 2011

Alhamdulillah kita dikategorikan sebagai Umat yang UNIK :) *ISTIMEWA*

tadi aku jalan-jalan.Yes, jalan-jalan.Dekat mana ?Dekat facebook lah.Nak jalan kat mana lagi ? I bet semua yang ada facebook kat Malaysia ni , mesti akan jalan-jalan dekat sana.Entah apa yang dicari pun aku tak tahu :)
*TERASA*

then , aku terbaca ni.Aku nie , LIKE aje page-page ISLAMIK, bacanye idok.Tapi bile page-page ni selalu update , aku bace lah tadi.
cr: to  ILoveAllah.com


Sahabat ILoveAllaah.com semuanya, mari menjadi unik!!

Manusia unik, salah satu dari yang mampu shalat subuh di saat banyak yang tertidur lelap.

Manusia unik, salah satu dari yang menjaga pergaulan di saat banyak yang bergaul bebas.

Manusia unik, salah satu dari yang membaca al-Qur'an di saat gundah sementara yang lain berpesta dan mendengarkan musik.

Unik itu LUAR BIASA !!!

jadi ? bagaimana sahabat ? unikkan kita ? mampu ke orang lain nak buat seperti yang hamba Allah lakukan ni ?
Aku pun kengkadang tu lewat aje subuh.Duduk aje sebelah,dekat-dekat dengan lelaki.Malas aje bace Al-Quran.Tapi , as a human , we need to change.Sempena Tahun BAru Awal Muharram ni , apa kata kita jadi yang lebih baik dari tahun-tahun yang sebelumnya.
kalau suka layan korea , * kurang kan sikitttt *
kalau suka bangun lewat *cuba bangun awal.*
kalau suka tido petang , lepas kelas * buat latihan math *

aku tak la cakap aku perfect , buat semua mende yang aku tulis ni , tapi aku cuba nak jadi macam yang aku tulis ni.Kita tak boleh nak direct change ourlife style , tapi kalau kita cuba sikit-sikit , boleh .InsyaAllah.
(dalam aku dok tuleh ni , ade ke baby tahun baru ISLAM ?) * korang paham kan ? * selalunya tahun baru yang 1.1. tu memang banyak lah .* manusia akhir zamannnnn * - mintak dijauhkan .AMIN .

okay , thanks for reading dear ! <3

No comments: