Friday, August 12, 2011

selamat berpuasa semua...

assalamualaikum........

selamat berpuasa , ,
penuh tak?mesti la penuh kan ? kan ?

ok , semalam kolej aku ade buat iftar. die macam makan ramai-ramai la kot.. entah  saya  pon tak pasti macam mana..haha

ok , semalam aku makan lauk ni..nampak sedap tak? sedap la..
.

tapi , aku tak puas hati ! lauk sikit ! mintak tambah kuah pon KEDEK ! sakit betol hati !

haha ! sebab bulan puasa kan , so mood nak amik gamba tu kurang la sikit , cuma ade la jugak aku ngan kak mon ni menciptakan mood nak bergambar tuh .. hehe 


ahah ! menayangkan gigi yang memang tak bape nak lawo...sorry ye !

ni pulak , reen , kak mon , aku ;)
(weh , aku memang panggil die kak mon , sebab nak mantain mude kan...tapi sebaya aku  aje  mon ni )


jadi , sekian saje la..aku dah edit-edit sikit belog aku yang 'tersayang' ni..
ok tak?ok kan? ok la...

ok , saya nak sambung math cikgu Anuar nie..selamat malam dan jangan lupa sahur !

No comments: