Saturday, August 27, 2011

bile geun suk dikalahkan

korang !!  aku dah  jatuh  cinta  ni !!  haha 

seriously , cerita ni memang best !

well , aku ni bukanlah  korean  drama  adiccter .but  when i  found out yang drama CITY HUNTER ni
macam best , aku try ah layan ( demm , aku da tulis panjang da entry tadi dan lagi besh , terdelete !)

haha ..DOKTOR LEE ..LEE min hoo ...HOOHOOO
die dah berjaya  kalahkan  kedudukan carta  artis berseorangan  dalam  hati  aku  aww..

part  yang  betol2  aku  cair , part  die  dok  usik KIM NANA kat hospital tuh..part  die  kat  hospital  ngan  budak  tuh...(shheettt , memang aku  tergoda  awww  ~!! ) haha

tapi kan , seeriousss m aku annoyy  gile  ngan  die  yang  ni.

serious rase nak penampo  aje !

HAHA  fan min hoo , jangan la marah
well , aku  find out  yang  mamat ni  memang ad  daya  tersendiri la , sampaikan  geun suk  aku pon da  jatoohh  carta  owwww..


adoii la min hoo , apsal la kau ni  HOT sangat ??

mata die paling tak tahan !!huhooowwww

ensem lagi kan ??kan ??

ok lah , haha aku baru nak perasan entry aku penoohh  ngan  korea..
addooi , ni  tak  digalakkan ye

hehe for  those  yg  baru mule nak tengok , mulakan langkah anda..cerita  ni best , tak nyesal punye !


2 comments:

miss sayed said...

cik mira..pe dh jd ngan kau!!!
hati x pnh tetap...hakhakhak..
tgok cm ak daaa(blom kne ag leh la..)
kali ni lee min hoo lak la ye..
ok3..<3

ak pnh dgr gak drama nh..sppu spapat ak ad gak yg follow..perrghh blik kg rye ni menshare cte korea..kalo ikot jwe aku yg mggelegak ni..byk cte yg ak nk lyn..tp!!!!sabo la cik moon..nty kau cuti 5 bln...hahahaha

miss sayed said...

lg 1!!!!
ak tw blek kmpk ni mst kau nk story hot kt ak ngan reen kn?.psl heart story bru kau ni..kn2??!!
hahaha
xpa..ak tggu!