Tuesday, August 16, 2011

aku dan kelas tutorial aku

assalamualaikum . . (ehem m tak jawab , dosa ooowww) . . 

ok , aku kenyang sangat sebenarnye malam ni , so aku tak pergi terawih pon ( mm ape nak jadi dengan anak mak  sorang ni ?)

bukan , aku semayang terawih sat lagi la , , hehe , , (ok kan??)

wah , semangat aku nak buat entry pasal mende ni , padahal  bukan ape sangat pon ! cume aku yang kelam + kabut nak sangat  tolonng  member aku membina blog  diorang , so  boleh la  panggil  kelas  tutorial kan??EHEHE....

bukan ape , sume sebab lecture sns  komp aku yang mintak kitorang buat..ececeh...tapi , niat  aku nak  delete  mende  ni  dah lame  ade , , tup tup  kene  buat  pulak  en , , so...aku  edit2  la  mana  yang  tak  patut...

ahh , , !!  kimia  !!~~  m m ,  aku ingat  nak cerita panjang-panjang  sikit , tapi ~ , , ~

sambung  lain  kali la ...btw...
hehe ..
aku  nak  post  gamba  abang aku..HANDSOME  kau....haha ~!



( uiittt , , ni  comeback  stage  diorang 3 tahun dulu la ~~ hehe , but , for  reminder , bukan comel., HANDSOME ..kan?? kan??kan??) ~!(soory , ni mcm annoying skit ~! hehe )

No comments: