Monday, May 09, 2011

matrik?AHHA ^^boleh perform well ke?

assalamualaikum ;)
haha , (bagus , starting dengan salam ,,,harap2  berkekalan la..)

keputusan  aku?matrik...
my nexxt  step ,HUH ;)

yang aku  rajin buat masa ni adalah  menghitung  hari  untuk aku kembali tinggalkan  bilik aku, laptop aku , katil and  sume  bende  yang  aku dah pegang selama  hampir  tujuh  bulan (HAHA)

kenapa  aku pilih matrik?well jawapan  tak susah sebab hati aku, HAHA sebenarnye aku tak rasa layak pon nak kasi sebab  kenapa  aku pilih matrik , ye lah aku sendiri tak de pengalaman  hidup kat sane , so  i  just  hope  that  everything gonna  be  smooth!INSHAALLAH


upu  aku dapat  uitm melaka  n  course  bisnes and  according to my MAMA she  told  me  yang better  aku amik  matrik  and  perform  well, and  die tambah lagi bukan nak  kate bisnes  tak bagus , cume mungkin matrik boleh bawak aku ke  masa  hadapan yang lebih  gemilang  la  kot (LOL ,ayat aku , ceh!)

so , lepas ni aku tak boleh toleh belakang lagi , tak boleh main-main lagi..kene  betul2  study  and  concentrate ;) right??kan2??

jadi masa yang ada nih , aku nak tumppu  betul2  pade  apa2  yang  aku tak boleh  nak tumpu  kat matrik  nanti HEHE  ,,,

ok , my second  entry and  its  kinda  boooring  right??well , as  i  said  before, i  gonna  improve  my  skill!!haha ,thats  a  promise ;)

2 comments:

Wafa Nisa said...

hee~~ matrik ak rse sme mcm kat mrsm dulu,,,berdasarkan ape yg ak bce di site2 la,,,,

Cik Nathrah said...

yeayyy! gimme 5! matrik perakkk bestttt! anda psti xkan menyesal. hehehe. gud luck dear!