Wednesday, September 21, 2011

memory mereka yang sentiasa akan aku ingat !

wah , tajuk yang paling tak boleh belahh !
macam ape aje .tak de lah , aku kan dah lame tak update pasal SUJU , pasal super junior untuk diri aku lah . .
so bile aku bukak hard disk aku . aku tengok semula variety show diorang ..WAH rindu gile kat diorang yang dulu-dulu.And ape yang agak aku kesali kenapa lah aku kenal diorang time diorang dah nak berpecah.
(whooppss !! entry ni agak boring..haha kpop freaks  boleh la  layan.HAHA )
sorry la..aku dah gian gile nak tulis pasal diorang kat belog ni hah , kasi can la sikit..

OK ,aku nak share something aw sebenarnye.
Last week , kolej aku ade buat PESTA KUIH BULAN.Tapi nama sebenar festival tu aku tak ingat.Sebab yang menyambut ni kaum Cina dan memang minor kat kolej ni , so diorang memang bersemangat nak bekempen agar apa yang mereka usahakan ni menjadi.Satu benda yang aku suka , walaupun diorang sikit dan sikit dan sikit namun usaha kerjasama mereka  sangat  buat aku impreess! Bayangkan lah , pukul berapa semua peralatan diorang yang diorang susun kat dataran dapat dikemaskan semula.Banyak kot !
And kalauu kaum aku  yang buat , aku tak yakin akan completely kemas.Bukan aku reka cuma kenyataan yang jelas didepan mata.LAgi satu betapa bersungguhnye mereka nak sampaikan  sesuatu melalui bahasa melayau even malay dioarang broken gile.

haha , sepanjang aku kat festival tu aku nak aje borak-borak ngan chinese kat situ.Tapi aku kan pemalu .
So aku bace aje lah ape yang diorang sediakan.Paling aku tak boleh belah , time aku ade masuk satu kontes tu , amoi tu ade cakap sesuatu dengan aku and niat die nak bergurau aw.Aku mane lah paham , sebab malay diorang yang macam tu.Kesian die m gelak sensorang aje.
Maafkan aku aw ??

then , aku ngan member2 aku yang memang tak pernah tahu malu ni , main hambat aje mane2 mamat yang aku rase aku berkenan  untuk amik gamba sekali.Ade gak yang aku minat betul2 . jap lagi aku postkan gamba,.tapi harapanla aku nak  bagitahu yang mane satu.Tengok aje la sume.

yang best , time dj pasang lagu shinee-HELO.aku nyanyi dengan izyan.
then , ade amoi tu cakap
'diorang tak pasang lagu super junior ke ?u oll tak minat super junior ke ?
kawan aku yang mule addict ngan MR SIMPLE cepat2 aje
mr simple !
aku  gelak aje.
tengok ni saya  pakai  baju ape , baju suju taw 
ceh , saje mau kasi aku jeles aje !

haha ok lah mahu sambung lab report !




jemput la meneka ye ?


haha , yang ni ke ??


ok yang pakai baju cokelat ni tak cun ok ??


aku rase ni la part aku paling gedikkk sekali time  amik gamba !

1 comment:

miss sayed said...

ak taw yg mane satu!!!!
hahahaha...
sape nk taw meh tanya kt ak..
bolehkan cik lee?!