Friday, September 09, 2011

malaysia memang tak de K-POP laa ~

lahh~  asik cerita pasal kpop aje ~ BORING LA ~
bukan , aku bukan nak cerita kpop ye sekarang~cuma nak nyatakan yang memang MALAYSIA takde budaya kpop , tapi kite ade DIKIR BARAT !~

best oooo ..sumpah aku tak menipu , aku jujur nak bagitau ni

petang tadi , kolej aku ade jamuan raya ~ well agak tak berkenan dengan cara dan gaya JPP kolej aku ni arrange the way student nak amik makanan ~ sian kawan aku , kotor habis tudung die ~

then apa yang paling aku hairan @ heran , kenapa JPP /ECXO  perempuan kasi makanan kat pelajar lelaki ?and sebaliknye kat pelajar perempuan ~ aku dah segan nak mintak kuew teow lebih-lebih.dah lapar skang :(

berbalik pada cerita aku tadi , kalo ade jamuan mestila ade persembahan kan ? nasyid , and DIKIR BARAT
sumpa la weiiiyy  memang best  gile ah ~

aku sendiri terpegun and rase diorang lagi best daripada  GULA-GULA ngan  MAX 247 hahahahahaha

berbakat  kott~

haha , aku nak gelak and memang tak habis gelak ahh ~ 
gimik pon best !

kat sini part paling best , sume orang gelak ..HAHA

No comments: