Wednesday, September 28, 2011

KLCC , aku demam ni !

Assalamualaikum !  kali ni aku harap aku tak buat typing error dah dalam aku tulis belog ni
Ok , sekarang aku tengah demam,tapi dalam demam-demam pun aku kuatkan jugak la diri aku nak pergi kuliah , (dah la hari hujan ) memang menguji  ketabahan  diri aku la nie ;(

Tadi pagi aku jumpa dokter , and dokter tu perempuan and dokter tu sangat rugged.why im saying this ??
Well aku tak pernah jumpa lagi lah dokter yang pergi kerja pakai jeans , shawl terbelit sana-sini.aku tak kutuk , cume terkejut aje .biasalah tu , fashionnista kan ?? aku punya lah terkejut bile die cakap kat  akak  yang jaga kaunter yang die dokter yang bertugas hari ni

Aku dah la bengang sebab aku tak shat , lambat pulak la kan proses perjalanan  segala  kat klinik ni.memang membakar aje hati aku.nasib  baik  aku sempat  ngan kuliah mr.sathia.kalo tak sampai habis sem la  aku  mesti tak paham  chem..

Dalam aku demam-demam ni , aku rasa nak menangis la pulak.mak aku tak kol pun tanya , sebab aku ni dah la susah nak demam  bile dah demam ni  susah la pulak  die nak kol.aku maleh la nak kol mak aku , Nampak sangat aku mengada sangat.,biarlah die  yang kol , Nampak  la  mak  dengan  anak  sikit.
Aku lupa  nak  share , semalam  aku pergi KLCC.mm , walaupun aku  dok kat PJ , (Selangor) tapi kekerapan  aku ke KLCC  amatlah rendah.betul , semalam  adalah  agaknya kali pertama aku  pergi KLCC  masuk and round2 kat sana.dulu time  aku kecik2 aku selalu pergi , tapi jalan  dengan mak  aku kan ?so  mesti la jalan-jalan dekat tempat  orang2 tua aje.then bila  aku  dah  dalam  form 5 , baru lah  bapak  aku kasik  aku  kebebasan  nak jalan2  sesuka  hati (even aku pernah kot  kena  marah sebab pergi TS tak kasi  taw die ) serik aku weh !

Mm, balik2 dr KL aje , aku mule  lah demam , batuk , selesema dan sakit tekak  dengan berianye.Entah mengapa  aku merasakan  sebegini.mungkinkah ?? mungkinkah ? mungkinkah ? mungkin ape ?
Entah ,aku mengarut aje ni.nama dah tak de idea,tadi melambak , tapi lepas  budak  bilik aku lalu  depan lappy aku , hilang  sume  kotttt…

Ok , aku nak mandi , tadi tak mandi lagi ,sangat  sejuk !

2 comments:

miss sayed said...

alololo...
sian org tue..dh taw ad simptom2 nk demam..tp nk gak jalan..rasekn!!.huhu.
P/s:tp kau dh makin baik kn..penangan jmpe doc rugged 2..haha

miss sayed said...

mne entry baru?!
bosan tggu..